Çekim Yasası Yürekten Geçer

13.05.2013 18:21

 

 

Yürekten istediğinizde ve GERÇEKTEN hazır olduğunuzda bütün hayalleriniz gerçekleşiyor. Çekim Yasası böyle bir şeydir...

 

 

 

Hayatımın misyonu; insanların içindeki gücü harekete geçirmek ve kendilerine doğru yapacak yolculuk içinde kendi amaç ve vizyonlarını keşfetmelerine, kitaplar CDler, konferans, seminer, workshoplar ve yazılı/sözlü/görüntülü medya aracılığı ile destek olmak oldu her zaman.

 

Bunların hepsini de gerçekleştirdim.

 

Çekim yasasının işleyişini yazdığım köşe yazılarında, radyo programlarımda, CD’lerimde, kitaplarımda, verdiğim seminer ve eğitimlerimde 1987 yılından beri sürekli olarak anlattım ve anlatmaya devam ediyorum..

 

Çekim Yasası programını sitemizin editörü Dilek Yaraş ile birlikte TV de yapmak üzere 80’li yılların sonunda hayal etmiş, ama harekete geçmemiştik. Oysa hayat aksiyonu sever. İçeriğini hazırlayıp TV’lere proje olarak götürmemiz ise 1993 yılında oldu.. Ama o zamanlar bu tür bir program televizyonların ve yapım şirketlerinin ilgisini çekmemişti. Bireysel gelişim kitapları bile o dönemlerde pek yaygın değildi.

 

Her şeyin bir momentumu, kendine özgü zamanı vardır.

 

Zaman şimdiymiş… Yani, hayal etmemizden 20 yıl, kağıda dökerek TVlerin kapısını çalmaya başlamamızdan 13 yıl sonra.

 

Hayallerimizin gerçekleşmesi için sabırlı olmak gerekir.

 

Aslında geriye baktığımda düşünüyorum da, içimdeki asıl yoğun arzu, bilgi ve deneyimlerimi kitaplar yazarak paylaşmaktı.

 

Hem kitap yazmanın, hem düzenli workshoplar düzenlemenin, hem TV programı yapmanın altından kalkamayacağıma inanıyordum o dönemler.

 

Yani kendimi sınırlıyordum.

 

Nitekim yazdığım 17 kitap ve hazırladığım 40 kaset/CD’den sonra, geçen sene, “2007 yılının Eylül ayında artık TV programı yapmaya hazırım” dedim…

 

Artık bir çok şeyi aynı anda yapabileceğime inanıyorum.

 

Ben içimde ‘’gerçekten’’ hazır olduğum için TV programı Eylülde değil, daha da önce Mayıs ayında gerçekleşti.

 

Hem de ben bir TV kanalının kapısını çalmadan.

 

Böyle bir program teklifi gelerek.

 

İşte Çekim Yasası böyle bir şey.

 

Yürekten istediğinizde ve GERÇEKTEN hazır olduğunuzda hayalleriniz gerçekleşiyor.

 

Lafla ‘’hazırım’’ demekle, ‘’istiyorum’’ demekle olmuyor.

 

Çekim yasası yürekten geçer.

Her zaman ve her yerde bu yasa işler.

—————

Geri