Wolfteam Süresiz Esya Bug Hilesi Videolu Anlatım

13.05.2013 19:04

 

Wolfteam Süresiz Esya Bug Hilesi Videolu Anlatım Taktik

Wolfteam Süresiz Esya Bug Hilesi Videolu Anlatım Taktik

Wolfteam Süresiz Esya Bug Hilesi

Merhaba arkadaslar wolfteam oyununa ait kullanabilceginiz

süresiz esya Hilesidir.

Video’da altınla olan Eşya bugunu gösterdim siz bunu Nakitli Eşyalardada Deneyebilirsiniz.
İyi Seyirler. (video’da herşey çok açık , dikkatlice izleyin yaparsınız. )

Wolfteam Süresiz Esya Bugu Video:

Arkadaşlar Bu işlemi Nakitli eşyalarda – Şans Kutularında – Dövme Alımında – Bazı Taç Görevlerinde – ÇALIŞMAKTADIR. Deneyin.

NOT : 
Yalnızca Tek bir problem ile karşılaştım. Altın ile Yapılan buglarda Dikkat edin. Altın ile alınan eşya buglarında Altınınız eğer çok fazla ise 
Altınınızın Büyük bir kısmı yok olabilir . Bu yüzden nakitli Eşyalarda Denemeniz Daha faydalı olacaktır. Örneğin Olimpiyat Kutusu Alacağınızda bu İşlemi 
Uygularsanız 1 Yerine 4-5 kutu Gelecektir. 1+4 Etkinliklerinde Yapmanızı Tavsiye ederim 1 Kutu yerine 20 Kutu kazanabilirsiniz.

—————

Geri